Malin Lidgren

Let's do this!!!

Kategori: Allmänt

Tack alla rara för råd och tips! Åt helvete med gravidkilon och akne!!! Nu jävlar ska skiten bort!!! Jag ska inte fälla en enda tår till ang min hy. Min hy ska inte hindra mig mer. Tänk att det inte finns några kort på mig och Jamie tillsammans än och han är redan två månader (på dagen faktiskt).
Idag är tredje dagen jag är ute och powerwalkar och benen ömmar precis som de ska. Mitt mål är att tills nästa gång jag ska väga mig hos mvc den 7/5 ska jag ha gått ner minst ett kg till. Ni andra bokar vår-ruset medans jag har en dejt med vågen men bara av att jag skriver det här offentligt så ska jag för FAN hålla de jag lovar! Nu i början måste jag ha rimliga mål så som att jag måste röra mig minst en halvtimme varje dag och vart efter ska jag börja mer och mer med styrka och utöka min gång mot att springa istället... Aja wish me luck!

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Du är så jävla grym!! Heja heja! ;D

    2012-04-05 | 20:29:01
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • Angelica z säger:

    Du är grym Malin!

    Vilken kämpe du klarar det, jag tror på dig 110%

    <3 Angelica

    P.s räknar med dig nästa år på Vår Ruset ;)

    2012-04-08 | 11:01:12

Kommentera inlägget här: