Malin Lidgren

Lyckorus

Kategori: Allmänt

Vilken lycka jag kände imorse när jag vaknade och hela sovrummet är nästan färdig målat och sängarna våra är på plats. Vi har fått så mycket hjälp den här helgen med så många inblandade, jag tackar alla! Speciellt min syster som satte penseln i handen och målade i stort sett hela rummet själv. Min mamma stod för maten, grabbarna för allt bärande och Susanne hade Jamie. På kvällen kom Angelica och Emlan med hembakade bullar och inställningen att dom kan allt och ingen manskraft behövs så dom tog i med hårdhandskarna och vi delade många skratt. Än en gång TACK! Jag har verkligen allt...22 år och lever i ett pyttelitet parhus, har min älskade John och vår lilla ögonsten till son. Livet leker hörrni!

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Fan vad kul att höra att du mår så bra!! :) Ser framemot att få komma och hälsa på er sen. <3

    2012-04-22 | 12:17:39
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: