Malin Lidgren

Some time alone

Kategori: Allmänt

Nu när jag inte är gravid längre får jag äntligen pröva på att måla med oljefärg, jag har ett gäng här hemma men avvaktar att prova tills vi flyttar till huset. Då jäklar ska det målas! Jag saknar det oerhört för det är mitt stora intresse och mitt sätt att slappna av och strunta i omvärlden. Det är mitt sätt att bara få vara jag. Att inte behöva tänka på Jamie och hans behov i si så där två timmar eller nått. Då när vi flyttar då ska jag ta mig den tiden och vara ensam och låssas om som att jag inte har en massa måsten så som att vara mamma, eller plocka undan efter oss här hemma, eller laga mat eller något annat. Då ska jag stänga in mig någonstans och låta kreativiteten flöda. Det är vad jag längtar efter just nu...Lite egen tid att göra vad jag vill med...
Jag älskar Gynnings tavlor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: