Malin Lidgren

Stolt som tuppen

Kategori: Allmänt

Jag håller mitt ord och rör mig minst en halvtimme varje dag. Jag har powerwalkat näst intill varje dag, jag har sprungit trappa upp och ner i vårt trapphus och sen igår spelade jag, John, Erik och Karl en timmes badminton i komethallen. Och oj vad min kropp värker!!! Den här veckan ska jag öka. Varje gång jag gör något måste de vara minst i 45 minuter, vi ska försöka spela badminton igen, sen lockar poolen mig, det enda som inte lockar är att visa mig i bikini i simhallen. I vilket fall är jag galet taggad på mitt nya liv och tack alla igen för ert engagemang kring detta ämne!

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Vad duktig du är! :)

    Din hy ser jätte fin ut nu ju :)

    2012-04-10 | 15:22:16
    Bloggadress: http://ceciliafossli.blogspot.com
  • me säger:

    Tack men tyvärr är det en gammal bild;(

    2012-04-11 | 21:51:26

Kommentera inlägget här: