Malin Lidgren

Längtar ihjäl mig!

Kategori: Allmänt

Dagen bjöd på en tur på ikea tillsammans med min lilla familj plus Angelica och Erik. Vi var inte direkt ensamna där om man säger så... Men vi höll oss på den där härliga avdelning med gröna växter och deras säsongshörna eller vad jag ska kallat? ni vet den med alla utemöbler? Angelica fick med sig massa fint till hennes ballkong medans jag sucktade mest efter inspiration till hur jag ska styla på vår blivande altan.
Fina färgglada textiller kommer jag satsa på
Jag vill ha en funktionell "matbords-grupp" under tak men sen i andra hörnan även en udda stol med ett avlastningsbord.
Sen finns de roliga varianter av solcellslampor, så det måste jag bara införskaffa mig.
Sen några snygga lyktor med levande ljus är ju en självklarhet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: