Malin Lidgren

zzZZzz

Kategori: Allmänt

Flyttlaset bär av om två dagar, BARA TVÅ DAGAR! För övrigt känns det helt magiskt att snart få slippa bära Jamie, vagn, bilbarnstol, matkassar och tvätt upp och ner för dessa trappor. Att ha tvättkorgen utmed tvättmaskinen känns som ren lyx! Sen för att inte prata om egen uteplats och uppfart! Tänk, jag ska inte ägna en minut till att försöka hitta en parkeringsplats, så ni kan hälsa P-Lisa att hon inte kan mjölka ur en krona till ur min plånbok! Men det är inte bara sura minner den här lägenheten lämnar efter sig. Jag har älskat den mycket, inte från första ögonkastet kanske men efter några slantar blev den allt jag drömt om. Jag har sovit gott om nätterna och vaknat glad. Jag kommer inte bara sakna lägenheten utan även min kära granne Johanna, vilken klippa hon har varit många gånger. Sen såg jag fram emot att få vara granne med Emma vår frisör också men det hanns bara med på papper. Lill-konsum ligger mig också varmt om hjärtat men vem vet en dag kanske man förvandlar Lunden's pizzeria till en alldeles egen närhandel, det hade varit nått! Aja nog om mitt nu är det dags att krama kudden..zzZZzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: