Malin Lidgren

Alla sätt är bra förutom det dåliga

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Jamie varit ensamna hela dagen lång, det händer inte ofta vi har lite egen tid. Egentligen borde jag kalla det egen tid med mig själv för killen har sovit igenom dagen så det var inte mycket till sällskap. Men inte mig emot, för i morse när vi skulle klä på oss och gå inser jag att ungen har vuxit ur alla sina bodys i storlek 56! Kanske inte så konstigt egentligen, han växer ju som bara den! Han känns inte som någon liten spädis längre utan mer som en vanlig bebis så såklart skulle det inhandlas lite nytt.
När jag handlar bebiskläder går jag på det jag tycker är fint, så skitsamma om det hänger på tjejavdelningen. Det beror ju alldes på hur man stylar om det blir tjej
'

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hejsan, i vilken stad bor du i? kram :)

    bara med tanke på att ni fick så mycket för er lägenhet.. bor själv i lilla köping och har får man väl max 300 000kr för 3:a.. beror väl på om man har tur o riktigt riktigt snyggt hemma ;)

    2012-04-02 | 18:40:12
  • me säger:

    Hej i Stockholm fast egentligen 20 minuter från stan i en förort som heter Jakobsberg. Men va, är det verkligen sant?! Gu jag kan inte tro mina öron, haha tänk vi sålde ju vår 2:a för en miljon mer liksom, sinnes sjukt!

    2012-04-02 | 21:37:49
  • Johanna säger:

    Älskar sista outfiten med jeans och randig tröja <3 Snygg-Jamie!

    2012-04-02 | 22:17:13
    Bloggadress: http://www.thegirlandtherobots.devote.se
  • Me säger:

    De är "tjej" jeans men tycker de ser helt otjejiga ut så kör iaf;D

    2012-04-02 | 23:33:59

Kommentera inlägget här: