Malin Lidgren

Party land

Kategori: Allmänt

För er som är lika efter som jag, så måste jag bara tipsa om den roliga butiken när du saknar det där lilla extra till festen, barnkalaset, kräftskivan, you name it i dekorationsväg. Då måste du ta dig till kista galleria för där finns butiken party land. Jag kände mig som ett litet barn bland hyllorna och allt glitter, färger och ballonger. Jag har varit på jakt efter ballonger till dopet som jag vill ha för att göra lokalen något mer spännande och passande än vad den är idag. Inget storslaget men bara något extra och jag tror att jag kommer hitta det jag söker.

Kommentarer

  • Thowe - gymtokig säger:

    Det där är typ min favoritbutik! Den är så jäkla bra :D

    2012-08-31 | 08:22:26
    Bloggadress: http://gymtokig.wordpress.com

Kommentera inlägget här: