Malin Lidgren

problemlösare

Kategori: Allmänt

 
Är ni som jag? Jag öppnar kökslyckan för att jag ska slänga något i papperskorgen, men möts av en jätte hög av plastpåsar? För att de inte ska komma över hela golvet tvingas jag att pressa in dem för att sedan stänga dörren snabbare än blixten. Men nu har jag lösningen tackvare min svärmor som i sin tur lärt sig av sin svärfar och nu är det er tur!
 
 
 
Börja med att lägga din påse plant på bordet

Nästa steg blir att vika den flera gånger 
tills den får den här formen
Börja längst ner på påsen att vika som en trekant varannan gång åt varsitt håll
Upprepa detta tills du bara har handtagen kvar
Då bör det se ut något såhär, lyft fliken som finns
stoppa sedan ner handtagen i hålet
 FÄRDIG, tar hur liten plats som helst!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: