Malin Lidgren

Dec. 21, 2012

Kategori: Allmänt

Jag måste ju uppdatera bloggen ang Jamie's framgångar. Han tog sina första ordentliga steg i förrgår, världens bästa 10 månaders om du frågar mig. Galet stolt mamma sitter nu i soffan och det bästa av allt, vi fick det hela på film! En annan sak jag har försökt lära Jamie har varit att vinka, dock förgäves...trodde jag ja! Helt plötsligt när jag sa hej på håll vevar han med armen och slutar efter en kort stund. Jag vågade inte tro att de var det jag trodde så blev ju tvungen att pröva igen. Och dra mig baklänges han upprepade detta fyra gånger. För övrigt när vi ändå är igång. Han lipar och försöker hitta många nya ljud med tungan utanför mun. Pickar kakan i sången, kastar boll, pussas och visar tänderna på kommando. Läkaren påpekade att han var väldigt proportionerlig eftersom han ligger mitt i på sin kurva i både vikt, längd och huvudomfång. Sover som en gud och sist men inte minst, han har munnen full med 6 st tänder (2 nere och 4 uppe).

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Stooora killen!! <3

    2012-12-21 | 21:02:15
  • Eva-Maria säger:

    Å så stor han är Malin! Tiden går så fort... Hoppas att ni har en härlig jul. Kram EM

    2012-12-25 | 00:24:39
    Bloggadress: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: