Malin Lidgren

Julafton

Kategori: Jamie 9-12 månader

Vilken jul! Allt har varit hur bra som helst men nu är jag så tacksam att få komma hemma. Vi har fått läskigt mycket fina julklappar från många håll som jag visar bild på senare. Jamie är inte helt sig själv och jag tror att det är nya tänder som är på väg. Tomten hälsade även på hos oss och Jamie tog det hela med ro, det bästa med gårdagen var nog all julmat och klapparnas alla snören enligt en liten. Enligt mig var det bästa att träffa så mycket folk och julklappsspelet. Det var första gången för mig och vi gjorde två olika varianter, en hemma hos mina föräldrar och en annan hos Johns mamma. Så himla kul! John hade köpt en astronautglass som Susanne vann. Den smakade maräng och var lika hård som en men ganska god ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: