Malin Lidgren

malin <3 emelie

Kategori: Allmänt

Jag, Jossan och Emlan hade en gemensam konversation idag ang när vi ska träffas. Det gick helt enkelt inte att få ihop det förutom idag men vädret ställer till det för oss då Jossan bor på landet. Så det fick lämnas till en annan dag och vi får träffas två och två helt enkelt.
Det märks att de är juletider, mycket ska fixas och donas med innan den 24:de och det lämnar lite tid till att hinna umgås med nära och kära. Emlan hade iaf möjlighet att möta upp mig i centrum för att jag ville precis som alla andra baka eller snarare montera ett pepparkakshus.
 
Men Emelie kom inte ensam, med sig hade hon en vit påse. Hon hade fyndat världens finaste skål till mig och som om inte det skulle vara nog, hon hade också med sig de godaste saffransbullarna jag någonsin ätit. Hemligeheten är kardemumma och mandelmassa.
Det bästa av allt förutom att den är snygg. Storleken den är perfekt, varken för liten eller för stor.
Dessa fanns också inne på coop, passande va?
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: