Malin Lidgren

update

Kategori: Allmänt

Jag var hos mvc i fredags och bebis sitter precis på samma plats som innan, de var inte direkt oväntat så nu på tisdag kommer jag ringa danderyd kl 7.30 för att få en tidsbokning samma dag. Tanken är väl att man ska försöka vända den men ärligt talat så vill jag helst inte det så vi får se vad som sker den dagen. John kommer att följa med mig för fall om vi gör vändingsförsöket så finns en risk att min kropp kommer framkalla sammandragning samma dag så bb-väskan ska också med.

Kommentarer

  • Jennifer Brodin säger:

    Lycka till på tisdag! Hoppas du får en tid samma dag! Det kommer gå bra. Vill du inte göra vändningsförsök så va stark och kom med bra argument till varför du inte vill! :) dom ska inte göra nått du inte vill göra. Hör gärna av dig om hur det gick och vad ni sa å vad som hände osv:) blir glad om du vill berätta!



    Sköt om dig och ät inte för mycket godis nu ;) hehe

    / Jennifer

    2012-01-16 | 08:03:03
  • me säger:

    Självklart gör jag de, jag är såå förväntansfull!



    Vår bebis kommer vara sockerberoende redan från sin första dag i livet ;( haha

    2012-01-16 | 20:22:59
  • Jennifer! säger:

    Jag är sååå spänd!! Undra vilket datum du får! :D

    Helt sjukt vad tiden går. Ska det rulla på såhär fort hinner ju

    Småttingarna fylla 18 innan man vet ordet av det ;)



    Haha tro mig.... Vår lilla knodd kommer ha sockerabstinens haha!

    2012-01-16 | 21:45:57

Kommentera inlägget här: