Malin Lidgren

Resume

Kategori: Allmänt

Jag måste säga att 2011 har varit ett fantastiskt år, jag har inte direkt reflekterat över det förns jag satt här framför datorn och läste om alla andras år och deras tankar kring detta. Men jag kan bara minnas allt det positiva och roliga som varit.
  • Det första jag kommer att tänka på är thailand's resan vi gjorde, den bästa resa jag någonsin varit på. Att få uppleva paradiset som jag bara kunnat drömma om tidigare.
  • 18 maj kom med nya bröst som gjorde att det sved i plånboken och gjorde sinnessjukt ont, men gu så efterlängatade dom var.
  • Kort efter det fick vi nycklarna till vår lägenhet och renoveringen kunde börja. Visst var den tiden krävande och väldigt kämpig för mig. Men nu i efterhand vet jag att alla tårar, tröttheten och känslan av att vara allmänt slut berodde på att jag var med ett litet kärlektsbarn.
  • Till slut en stund efter att min kropp insätt vad som grodde i min kropp fick även huvudet reda på det. En omtumlande resa för min lilla kropp men välbehövlig för utvecklingen av mig och John som individer men även för förberedelserna psykist för att få detta lilla under barn. Jag måste nog säga att vi haft ett riktigt kärleks år och jag kunde inte vara mer säker på oss som par, det är Vi och jag vill alltid att det ska vara så.
Men det här året blir något stort och något jag aldrig upplevt tidigare. Jag ska bli någons mamma och inte bara stå instängd inomhus omringad av MQ's väggar som jag gjort en längre period. I år ska jag ta mig utomhus mer än någonsin, jag ska umgås med vänner och jag ska skratta mängder! Jag ska se vårt lilla mirakel göra "den's första" av miljarder olika saker och bara leva på ett sätt jag aldrig haft möjlighet till förut när livet var fullt av andra måsten. Jag vill se, jag vill vara medveten och jag vill uppleva allt! 2012 jag välkommnar dig med öppna armar och ett hjärta som är helt.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Milf

    2012-01-02 | 22:12:54
  • JohnTheDad säger:

    Du är så fin hjärtat<3

    2012-01-02 | 22:13:37
  • Anonym säger:

    jättehärlig blogg som verkligen berör :) lycka till!

    2012-01-15 | 14:28:45
  • me säger:

    vad roligt att du tycker de, tack så mycket=)

    2012-01-16 | 20:24:33

Kommentera inlägget här: