Malin Lidgren

v.37

Kategori: Gravid med Jamie

Hade jag bara vetat hur man gör så hade jag lagt upp en liten video på min mage som rör sig pga av att bebis leker rövare där inne. Det ser så galet ut om inte annat känns galet. Den knuffar ju liksom runt på allt annat som man har där inne. Det känns så starkt men jag har så svårt att sätta själva känslan om det hur det känns i ord. Annars så tror jag att bebis har hicka säkert en gång om dagen. Jag bara antar att de är hicka för de är så exakta knuffar som är rätt "dåva" i en speciellt takt ni vet som när man själv har hicka?

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Så fin du är gumman. Bebismagen är ju en fantastisk grej vi får gå igenom. Man kommer verkligen sakna magen. Sparkarna och alla täcken på att det är en levande person där inne ! :)



    Har du inte fått nå bristningar? Ser inte ut som

    Det :)

    2012-01-21 | 22:24:25
  • me säger:

    Tack du med!! Ja kommer du ihåg hur man längtade efter att få känna en spark första gången?=D



    Nä inte på magen, eller jag har något rött över min navel där piercingen satt förut men annars är det på brösten jag har fått korta, lila streck men de lär ju bara bli värre eftersom de ska ju växa ännu mer någon dag efter att man fött ;O

    2012-01-22 | 11:39:35
  • Jennifer säger:

    Jaaa Gud vad jag väntade spänt på att man skulle få känna första rörelsen! :) helt otroligt.



    Gud vilken tur!! Jag har fått en hel del, varför

    Vet jag faktiskt inte :O. Jaha ja du har där istället, joo dom blir ju ÄNNU större när mjölken kommer igång påriktigt. Mina har ju inte växt nåååånting haha. Kommer säkert bli kaos när jag börjar producera mer mjölk -.- men det är bara å sola sen så bleks bristningarna man fått! Och så har man ju fått en liten bebis så det är värt dom fula bristningarna ;)

    2012-01-22 | 18:08:47
  • jossan och Pelle säger:

    Hoppas bebis tittar ut snart.. Pelle kom i vecka 37±6..

    Tänker på dig!



    KRAM Jossan

    2012-01-23 | 20:50:22
    Bloggadress: http://www.smullanssmaker.com
  • Josephine säger:

    Åh herregud va fin du är Malin!!

    Kan knappt vänta själv tills den lille ploppar ut! hinner vi ses innan tror du? KRAMAR! <3

    2012-01-27 | 10:08:33
    Bloggadress: http://ribbing.spotlife.se/

Kommentera inlägget här: