Malin Lidgren

hemma igen

Kategori: Allmänt

Ölands semestern har bjudit på mycket. Vi har umgåts med folk dag som natt. Jamie har varit höjdpunkten för de flesta, han har bjudit på ett glatt humör och han har lärt sig en massa på bara två veckor som jag måste skriva upp här i ett inlägg snart framöver för att minnas i framtiden. Vädret har varit halvdant även för oss nere i söder, men dock inte så många skurar så vi har kunnat spendera de flesta timmar utomhus. Vi har spelat fotboll tillsammans med allt från 6 åringar upp till gubbar som är närmare 65. Vi har svängt förbi borgholm, vi har stött på prinsessan Madde på statiol på väg ner och även en gång till på häst utmed sin syster Vickan som vinkade glatt till John för han lät de passera när vi åkte bil. Jag har aldrig stött på dom förut men nu två gånger på en vecka! De andra lärde John och mig att dansa på logdansen så vi kan stegen för bröllopsdagen, grillen har varit tänd och korten har varit framme precis som det ska vara när man hyr en skruttig stuga på en liten ö. Ser fram emot att fara igen nästa år men nu är jag bara tacksam att vi är hemma, sängen vår har aldrig varit så skön!
 
Liten var glad i bilen
som sagt det blev dans.
vi tog en kvällspromenad
Jamie fick en sån fin dress av Emlans mormor innan vi for, bättre bild är på g.
Jag var sen med kameran, lite svårt att se men hur många andra har säpo på cykel bakom sig när man rider?
drinken var god även om den inte var gjord av krusbär.
Juste, John gav Erik en t-tröja så det är officielt vem som är gudfar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: