Malin Lidgren

yada yada

Kategori: Allmänt

Jaha, dags för en update i textformat. Livet som nybliven mamma är inte riktigt som jag tänkt mig. Jag trodde nog att det skulle vara så mycket jobbigare än vad det har varit (än så länge). Vi har fått en väldigt snäll pojke som inte gör mycket väsen av sig. Men samtidigt har jag fått höra att den jobbiga biten är sedan och det kan jag ju förstå, en liten med egen vilja kan inte vara det lättaste.
Annars så har min hy försämrats massor så där av håller jag på att trappa ner på amningen. Min akne är så grov att inga medel jag får utskrivet fungerar utan det är dags att ta i med hård handskarna och få något annat kanske mer oralt!? Aja vi får se, jag ska till läkaren nu igen på onsdag. Men att trappa ner är lättare sagt än gjort så det kommer antagligen ta några veckor innan jag har slutat helt.
Nu ska Jamie få sig ett bad, favogrej nummer ett enligt honom själv.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jamie är bäst :D Ni måste komma och bada badkar hos mig sen när allt med visningar och allt är klart!

    2012-03-26 | 21:26:31
    Bloggadress: http://www.thegirlandtherobots.devote.se

Kommentera inlägget här: