Malin Lidgren

Insane

Kategori: Allmänt

Här sitter jag i min ensamhet för första gången på väldigt länge och jag ska spendera även natten själv. Jamie och John är på Tyresö för att ge mig i alla fall en hel natts sömn efter att jag varit helt mentalt slut efter några jobbiga nätter. Det är roligt hur livet fungerar, för nu sitter jag här i solen och har ingen annan att tänka på förutom mig själv men ändå är jag inte nöjd?! Jag saknar dom redan och allt jag vill är att motorljudet av vår bil ska höras och att de ska kliva ur bilen och säga; Nu är vi hemma, Och jag ska fråga hur allt gått...När jag skriver detta inser jag hur sinnessjukt det här måste låta. Men ärligt talat man blir smått rubbad av att ständigt ha någon utmed sig och ständigt vara hemma. Det är nästan läskigt hur fort en vana sätter sig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: