Malin Lidgren

Högst upp på listan

Kategori: Allmänt

 
Till mig; Denna underbart ljuvliga rosa emaljkastrullen. Alla borde ha fina kastruller och stekpannor eftersom de används dagligen och varför inte laga mat med stil!
 
Den galet söta kånken till Lille-man...en fågel viskade i mitt öra att den drömmen kanske blir sann
 
Smått och gott så enkelt som att de jag hade gick sönder, skulle behöva en ny.
Söta salladsbestick skulle också komma till användning då jag har några hemska i svart plast sen tidigare.
 
Ett par snygga fodrade manchestter byxor till Jamie 
 
eller varför inte mössa med matchande halsduk från zara
Fick tipset idag att gaffel är lättare att lära sig med så ett par egna bestick till Liten skulle vara något. Bambo tror jag dessa heter.
Ett underlägg för den delen skulle vara behövligt, molnet var ju lite så där to die for gulligt.
 
frågan är nu bara, vad önskar min kära sambo sig...
 

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Oj vilken fin kastrull! Vart är den i från? Måste ha den! :))

    2012-11-24 | 12:32:32
  • Me säger:

    It's to die for! Den finns lite överallt, på presenterian i jakan dock inte i rosa( kommer efter jul) på nätet, jag såg samma i sumpan och på nätet, sök bara på rosa kastrull!

    2012-11-24 | 16:01:30
  • Angelica säger:

    Åh tack ska säga till Erik att jag också önskar mig den i julklapp!! <3

    2012-11-26 | 15:24:37
  • Angelica säger:

    Åh tack ska säga till Erik att jag också önskar mig den i julklapp!! <3

    2012-11-26 | 15:24:37

Kommentera inlägget här: