Malin Lidgren

Over and out

Kategori: Allmänt

Idag blev jag inspirerad på nytt, den här gången av blondinsbellas kille förlåt fästman Odd. Han bjöd på hemmagjorda köttbullar med potatismos med smak av tryffel och klassiskt brunsås. Galet nöjd med mitt eget resultat, även Jamie fick dela den måltiden. Imorgon ska jag försöka laga fisk till hjärtebarnet, själv avskyr jag fisk i alla former så vi får se hur resultatet blir. Ikväll är jag och Jamie själva då pappa hans är på Sverige-England matchen på friends arena. Jag hoppas liten somnar tidigt så jag får se Grey's ikväll och kanske till och med förtära lite Ben and Jerry's.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hahaha jag såg också hans filmklipp och tänkte laga det i veckan!

    2012-11-14 | 21:38:03
    Bloggadress: http://Saragustafson.devote.se
  • Me säger:

    Haha jag älskade videobloggen och hoppas redan på att mer gotteheter dyker upp;D men på riktigt värt att pröva!

    2012-11-14 | 22:20:23

Kommentera inlägget här: