Malin Lidgren

Hipp hipp!

Kategori: 2013

Gu så jag mår. Igår insjuknade jag i feber, yrsel och huvudvärk. Känns så himla tråkigt. Mamma är också sjuk även Jamie eller han är på bättringsvägen så hans värsta dagar är förbi. Antingen har min egen familj smittat mig eller så är det mycket möjligt att jag fått i mig alla bakterier på nya jobbet? Mitt immunförsvar är nog inte riktigt van vid 15 st snoriga små eller 10 st lite större. Hur lång tid kommee det ta innan jag vänjer mig? Hoppas jag piggnar till inom de närmare dagarna för på fredag ska vi fira Emlan som fyller år idag och sen är det Johannas tur så dem har som valt att slå samman. Nu vänder det fort här, men har egentligen inget spännande att dela med mig av. Men ni som har småbarn hemma kan jag rekommenderar att visa dem Loranga, Mazzarin och Dartanjang på youtube. Jamie älskar denna knasiga tecknade film. Den är 50 minuter lång men han ser glatt igenom hela. Det varvas med lite musik då och då, precis i Jamie's smak.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    http://www.countrystyle.se/ tror att detta kan vara något för dig :) vissa grejer är lite dyra, men dom är ju så hiiiiimla fina!

    2013-04-15 | 09:59:42
  • Me säger:

    Vilken fantastisk sida, tack för tipset!!

    2013-04-17 | 08:21:57

Kommentera inlägget här: