Malin Lidgren

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kategori: 2013

Igår gick Filip och Nicole ut med den stora nyheten att de två väntar barn. Det betyder att Jamie kommer få en ny liten kusin och att John ska bli morbror för första gången. En fantastik liten mini håller på att bli till just nu. Det är så himla rolig för lilla bebis är beräknad den 1 februari, (Jamie föddes den 9:de), så ni hör ju själva hur vi väntar många år av dubbelkalas. Vi har en väldigt nära relation till Nickan och Filip och umgås ofta och mycket. Det här gör också att vi inte behöver känna så stor press på bebis nummer två för nu kommer ju kusin fylla det behovet hos vår lilla kille. 
 
 
 För att fira in vecka 12, bjöd John och jag över på middag och en liten överraskning.
 
 
 
Överraskade och glada
 
På bilden har vi blivande pappa, blivande morbror, blivande mamma och blivande kusin
 
 
 Nicole gick in i vecka 11 i sin graviditet och vi bestämde oss att vi ta några magbilder när vi befann oss på Böda, Öland (under semetserveckan tjugoåtta).
 
 
När jag var gravid, befann jag och John oss på Böda, Öland men vi var där under semesterveckan tjugonio istället så det betyder att även min vecka 11 bild är tagen på samma plats.
 
 
Ni kommer garanterat få se fler bilder på den urhärliga växande magen på min fantastiska,älskade svägerska <3
 
 

Kommentarer

  • Nicole säger:

    Åh älskade Malin, jag blir helt blödig och rörd när jag läser :')
    Ni är så fina och det var en sån fin överraskning<3

    Puss till blivande moster, morbror och kusin<333

    2013-08-22 | 12:43:47
    Bloggadress: http://nicolemandin.blogg.se

Kommentera inlägget här: