Malin Lidgren

Jag vill ha mer!

Kategori: 2013

Min nya besatthet är inget godis, ingen ny serie utan Hanna och Amandas härliga, härliga relationspodcast. Jag vill aldrig sluta lyssna och jag startade här om veckan med avsnitt 1 och lyssnar mig uppåt. De här två underbara systrarna Hanna Widell och Amanda Schulman har blivit som två nya vänner jag kan sitta och lyssna på i timmar. Innan den här podden visste jag knappt att de två fanns eller knappt vad en pod var. Men ändå får dom mig att tänka tankar jag aldrig funderat på, skratta högt, njuta, granska mig själv och bara känna att livet är så där härligt som är ett återkommande ord i podden. Varje avsnitt kommer med ett nytt tema. Som de säger, dom är inga experter utan pratar från hjärta om de saker dom upplevt. Podden är extremt personlig, därav känslan att man känner sig som kompisar redan från första stund. Jag tycker alla tjejer bör lyssna. Det handlar inte bara om barn som man kan tro utan om singelliv, ångest, relationer till sina vänner, roliga historier, medium, deras privatliv ja allt. Tjejerna kommer att skratta tills dom gråter och gråta tills dom skrattar. Och här sitter jag bredvid och får ny energi och hör allt det här personliga som gör att jag faller allt djupare ner i min lilla förälskelse jag skapat. Det bästa med poddar är att de finns där för mig när jag har tid. Till exempel när jag lagar mat, duschar, tar en promenad eller försöker ha lite egentid och slippa alla hjärnspöken. Så med det här inlägget slår jag ett slag för poddar och två mysiga systrar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: