Malin Lidgren

🎄🎁🎅

Kategori: 2013

Tomteverkstaden Ă€r nu stĂ€ngd och alla klappar Ă€r nu inslagna och klara...ah, nĂ€stan iallafall. En Ă€r kvar och den ska GÖRAS i morgon. Det hĂ€r med hemmagjorda klappar krĂ€ver vĂ€ldigt mycket tid och engagemang. Att saker och ting aldrig kan vara sĂ„ lĂ€tta som de ser ut att vara? Hur som helst tror jag alla inblandande Ă€ndĂ„ Ă€r nöjda med reslutatet.
Jag Àr lite extra spÀnd pÄ hur Jamie kommer reagera det hÀr Äret. Han förstÄr en hel del, men han Àr helt  ovetandes om att tomten kommer kliva innanför dörren den 24:de och att han kommer överrösas av vackra packet som man fÄr slita upp och hitta roliga saker i. Ja, spÀnnande och avkopplande dagar vÀntar för redan i morgon beger vi oss. 
 


 
Jag mÄste bara nÀmna att Àven jag har blivit överröst med julklappar frÄn alla hÀrliga underbara barn frÄn förskolan jag jobbar pÄ. Den vita Àngeln hade en av barnen valt ut för just mig. Ett annat har gjort lite bilder en annan ett personligt armband. Sen har jag fÄtt mÀngder av chokladaskar och Àven em vinflaska.


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: