Malin Lidgren

Ett år har gått

Kategori: 2013

Förhoppningsvis blir det lite liv i stugan igen sen när julen har kommit på riktigt och mina fem dagar av ledighet sätter in. Redan den 22 kommer vi röra oss ut till Tyresö för att slippa stressa oss igenom julen. Då är alla julklappar inhandlade och inslagna och allt vi kan göra är att vänta på att det ska bli tisdag. Några av mina klappar i år är hemmagjorda och kräver tid och planering så det är lite vad jag sysslar med här hemma. Jag känner lite att jag är ute på hal is men hoppas på bästa tänkbara resultat. Jag återkommer med den saken. 
 
Det tråkiga med att arbetar så här mycket är att jag inte har tid till att fota sånt som jag gärna hade velat. Jag älskar att bläddra igenom min telefon och se en bild som får mig att minnas men just nu känns mitt arkiv lite väl uttjatat. Så jag hoppas också att det blir en del bilder under julen så vi har något att se tillbaka på. 
 
Så här såg det ut förra jul och nyår ut:
 
Jamies uggla som jag hopas följer honom många år framöver
 
Vår jul gick i grått tillskillnad från i år
En lite rund kille
Mina matchande killar <3
Liten tyckte tomten var intressant
 
 
 
 
 
 
Nyårsdukningen


Vi skrev önskningar på våra lyktor. Jag kan nämna att Emlans nyårslöfte/önskning om att skaffa körkort slog in på självaste lucia! 
 
Kanske var vi lite förfriskade under kvällen 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: