Malin Lidgren

Ett farväl

Kategori: 2013

Idag gjorde jag något oväntat. Jag sa upp mig från MQ. Så det betyder att min sista dag kommer vara på nyårsafton. Jag känner mig både lättad och sorgsen på samma gång. Det har ju varit min arbetsplats ända sedan 2008. Men min kropp har kastat in handduken. Att ha två arbeten samtidigt och ha en familj att rå om har tagit på krafterna. På fler krafter än vad jag har att erbjuda. Min mage har sagt ifrån ordentligt på senare tid efter dessa få månader och jag såg inte fram emot ett nytt år i samma tempo. Jag hyllar kontrollfreaket i mig som vågar släppa taget om MQ som är min enda trygghet. Men jag vill tro på att allt löser sig även om det är emot mina vanor att bara lämna något så stort åt ödet.

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Helt rätt Malin lyssna på din kropp :) allt löser sig om man vågar göra en förändring <3

    2013-12-29 | 11:49:45
    Bloggadress: http://angelicamarina.blogg.se

Kommentera inlägget här: