Malin Lidgren

Ingen jul utan musikhjälpen

Kategori: 2013

Ett bra intiativ som jag såg att Nicole gjorde var att hon hinta om musikhjälpen på sin blogg så jag ska inte vara sämre. Musikhjälpen betyder mycket för mig och min lilla familj. John introducerade mig för det år 2010 och sen dess är jag fast. Jag anser att det är små belopp för stora och viktiga problem så det är enkelt att bidra. I år är temat "alla kvinnors rätt att överleva en graviditet". Så var med du med om du inte redan gjort det, för nu är sista chansen, ikväll kl 21:00 lämnar de buren!! 
En fågel viskade i mitt öra att de satsar på att ha glasburen i Stockholm nästa år, ÄNTLIGEN! (Jag hoppas det är en sanning). Hur som helst bör vi gå ihop, typ redan nu inför nästa år. Alla vi som vill och kan engagera oss och starta något intiativ för att bidra med en liten större summa eftersom vi har längre tid på oss! Ah vi får brainstorma lite sen mina kära vänner. 
 
#MH13

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ja, vi gör nåt stort!!!

    2013-12-15 | 19:40:15

Kommentera inlägget här: