Malin Lidgren

Den nakna sanningen del 3

Kategori: 2013

Här ska ni få se min navels förändning under, efter och innan ett barnafödande. Skillnaden är enorm!
 
Före: lång och smal skulle välj jag förklara den. (De lilla hålet ovanför är från att jag haft en piercing)
Under halva tiden in i graviditeten. Redan här ser man hur trycket bakom gör sig till synes.
Dagarna innan förlossningen. Hekt sinnessjukt hur spänd och utputande den är. HEMSK rent ut sagt. Jag sa alltid att den påminnde om en ände på en apelsin.
Timmarna efter förlossningen. HJÄLP är väl ordet. Det röda är bristningar från mitt gamla piercing hål. De 3 strecken man kan skymta finns fortfarande idag men är mer blekta.
Efter: Här är en bild tagen igår. Visst är den förändrar, men fullt godkänd när man sett vad den varit med om?!
 
Haha visste ni att navlar hade en sådan extrem resa under en graviditet? Jag visste inte riktigt det innan, eller rättare sagt jag har aldrig funderat över det. Men när de blir er tur där ute fota och jämförQ Roligt att ha tycker iaf jag.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Haha va roligt! Min navel har precis börjat "ploppa ut" och min sambo skrattar åt det varje dag. Det ser helt sjukt ut redan nu :D Den ser helt annorlunda ut mot innan jag blev gravid och jag är endå "bara" i vecka 27 än så länge så en hel del mer lär ju hända..

    Kul med sånna här inlägg :D
    PS: Du har jättefin navel och mage efter din graviditet! WOW!

    2013-02-22 | 08:24:46
    Bloggadress: http://mathildam.blogg.se
  • Linda säger:

    Hej Malin! Har inte ditt nummer så skriver här.. Det lilla fina köket oliwer har har vi lovat bort till pontus gudson, men det är köpt på blaeleant.se där finns det jättefina leksakskök! Ha det fint! Kram

    2013-02-22 | 10:17:51
  • Me säger:

    Ja det händer verkligen en hel del och just att de kan förändras så mycket på bara en vecka när man är med barn. Det var snällt sagt, jag tycker oxå den är fullt godkänd efter resans gång. Jag oroade mig så mycket om min kropp innan och under graviditeten men de har släppt en del och jag accepterar den på ett annat sätt. Det är skönt att kunna skylla på graviditet om någon skulle tycka något annat;D haha. Hoppas du mår bra och får göra de de sista 10 veckorna som snart de är BARA kvar:)


    Tack för tipset Linda, gu så roliga saker de hade på hemsidan!! Kram

    2013-02-22 | 14:00:55

Kommentera inlägget här: