Malin Lidgren

Feb. 12, 2013

Kategori: Jamie 9-12 månader

Livet känns för tillfället väldigt krävande. Ångestfyllt och med många frågor. Min framtid är ovis och jag påverkas mer än jag vill. Mentalt är jag helt slut. Inga val ligger i mina händer, bara rätta sig efter andra. Inte riktigt ett problem för mig i vanliga fall men nu står för mycket på spel. Det är faktiskt vårt liv, vår ekonomi och vår hela framtid vi pratar om. Och allt ligger på mig och mina axlar... Jag önskar att det fanns en trygghet att falla tillbaka på...Tur att lill-grabben är ovetandes om sin mammas oro...

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hej Malin,

    Jag läser din blogg titt som tätt! Kul att följa ditt och din familjs liv! Jag kände bara för att kommentera för att jag känner just som dig just nu, förmodligen har vi helt olika problem men jag känner också att mycket ligger på mina axlar och att framtiden är ovis och man har en klump i magen som man bara vill ska försvinna. Jag brukar trösta mig med att allting alltid löser sig. Hoppas du kan försöka intala dig detsamma, dessutom verkar du ha en underbar familj!

    Kram på dig och hoppas att det känns bättre snart!

    2013-02-12 | 20:22:06
    Bloggadress: http://josefinemolin.wordpress.com

Kommentera inlägget här: