Malin Lidgren

Elva månader firas med feberfrossa

Kategori: Jamie 9-12 månader

Klockan var ställd och att jobba stod på schemat men febern har tagit mig och min kropp stretar emot. Dagen kommer spenderas hemma istället. Vi alla tre har fått i oss basilen men jag hoppas det hela ska vara över snarast möjligt. Jamie blir för övrigt 11 månader idag och jag ska börja planera ettårskalaset... Här nere kan ni se en bild på mig när jag sover i soffan och Jamie har stått och kramat mig och tillslut somnat själv, stående och allt. Gullunge!

Kommentarer

  • L säger:

    Du skrev du hade en dröm att J sa till dig att ni skulle ses i februari :) föddes inte lillkillen då? Jag menar, tror man på allt det här självsaktiga och att själar dör och återföds så kan det ju inte vara helt omöjligt att det var det han menade i drömmen.

    Ta hand om er!
    L

    2013-01-11 | 17:26:18
  • Me säger:

    Jag har tänkt lite så också. Men samtidigt kändes det så självklart att de var döden vi pratade om. Men det är ju sånt som är så spännande, man vet aldrig. Ja Jamie var inte ens påtänkt då, hade inte ens träffat John men tänk om Jesper visste redan då att Jamie skulle komma till världen.

    2013-01-13 | 19:34:53

Kommentera inlägget här: