Malin Lidgren

Förberedelser

Kategori: Jamie 9-12 månader

Jamie's ettårskalas närmar sig, inte med storm steg kanske men med små små myrsteg. Jag kan ju inte låta bli att känna alla "måsten" kring detta. För att underlätta för framtida mig, så jag har redan satt igång med lite små-jox för att slippa behöva hantera det de sista dagarna. Hans dag kommer gå i den blå kulören, så himla originellt va? Haha. Saken är den att vi har en duk kvar från dopet i blått, vi har redan en vimpel med hans namn på i blått, så allt jag behöver köpa är ett gäng ballonger. Nästa år eller när han väl förstår själv ska jag satsa lite hårdare på kreativiteten. Jag köpte i alla fall på mig lite blå karamellfärg för att färga pärlsockret på chokladbollarna jag redan gjort och fryst in. Vilken dag som helst bör washitejpen jag beställt trilla ner i brevlådan också, så får vi se vad de ska bli av den.... Resultat lär väl dyka upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: