Malin Lidgren

Glossy, glossy

Kategori: 2013

Igår var det lite extra roligt att hämta in posten då min första glossybox låg och väntade på mig. Jag har en gång tidigare, typ 2011, tagit del av dessa. Det var ett kärt återseende med den skära lilla lådan fylld med gottigheter. Det är så att Nicole gav detta till mig i julklapp. Så nu och några månader framöver kommer jag få se fram emot turen till den svarta lådan utmed tomtens slut. Det känns bra, lite roligt att finna något annat än illasittande räkningar, som brukar vara brevlådans enda egenskap... Jag läser många bloggar och man blir ofta tipsad och rekommenderad att köpa olika produkter. Därför är det extra roligt när det skickas med något i glossybox som jag hört talas om, så jag får möjlighet att pröva på om det verkligen är något för mig. Man vet aldrig vad man kan få och det är det som är så spännande. Nu ska jag pröva krämen för nagelbanden, den luktar ljuvligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: