Malin Lidgren

Fem saker som gör att jag är svår att leva med

Kategori: 2013

• Jag ber nästan aldrig om ursäkt och har hemskt svårt att svälja stoltheten och säga: "förlåt, jag gjorde fel".
• Ett av mina intressen är inredning. (jag kan nörda ner mig totalt i det). Om John ska få vara med på ett hörn är det enbart när jag ber om hans åsikt. Men min väger alltid tyngre.
• Jag vet inte vad gränsen går för privat. Det finns nog ingenting jag inte skulle kunna dela med mig av.
• Jag är ingen kelgris och har aldrig varit. Jag kan gå länge utan beröring. Jag är så extremt nöjd när vi bara är under samma tak, helst i samma rum. Då blir jag hel.
• Jag har ett j*vla humör när jag går hungrig och det kan slå till på tio sekunder. (Antagligen lågt blodsocker). Det värsta av allt är att jag är kräsen, så vad som helst duger inte i den situationen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: