Malin Lidgren

Jag är också viktig

Kategori: 2013

Bloggen står stilla för tillfället. Dåligt med inspiration och dåligt med nya bilder. Men nu när jag ändå har er uppmärksamhet kan ni få reda på vad som sker innanför pannbenet. Nu efter att jag sakta börjat återgå till att arbeta någon dag i veckan inser jag hur mycket mer engagemang och pengar jag vill lägga på mig själv. Kläder känns äntligen roligt att bära igen och jag tycker det är roligt att få göra mig "fin" för att jobba. Förut när jag bara var mammaledig på heltid var sminket mest ett stressmoment som kändes onödigt. Nu vill jag verkligen rå om min kropp på ett annat sätt och tar långa duschar för att vårda mitt hår och annat. Jag sätter mig själv lite högre upp på listan av vad som är viktigt. Min kropp känns som min egen igen och inte längre som en bebismaskin som jag upplevde förut. Nu är jag van med den och det här verkar vara slutresultatet av 9 månaders graviditet och efter ettårs återhämtning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: