Malin Lidgren

LUSH

Kategori: 2013

Efter vår spakväll var det dax för hemfärd. På väg mot tåget nämnde jag för Nicole att jag suttit och suktat efter att beställa hem rengöring för ansiktet och schampokakor från Lush. Och av en slump gick vi förbi en sådan butik och helt otroligt nog var den ÖPPEN. (Fast att klockan slagit 20:30.) Vi sa "vi kikar snabbt" för vi skulle ju med tåget och tjejen ville stänga om tio. Väl inne fick jag syn på så mycket spännande. Eftersom jag kände till namnen på vad jag ville ha, kliade det lite extra i fingrarna. Så här är det som kom hem i min påse. (Ej testat än så får vad jag tycker om resultatet)
📌 Rengöring
📌Ögonkräm
📌Higlighter
📌Schampokaka för torrt hår
📌Schampokaka för fett hår
📌Två prover, ena en ansiktskräm och andra ett transparent puder. Lush för er som inte vet är inte testat på djur och deras produkter ska mestadels vara organiska och är gjorda på ekologiska råvaror. Konceptet är att göra produkter varken skadar kropp eller natur. Det roliga är att personalen kan göra varorna på plats i butiken så produkterna är märkta med namn och datum av den som gjort dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: