Malin Lidgren

Tack igen<3

Kategori: 2013

Vilken kväll jag hade igår! Den bästa på länge! Nicole bjöd med mig på Selmas Spa. Vi gjorde en basturitual med krämer och peeling från receptionen och badade ute på taket i uppvärmd pool. Det var ett fantastiskt ställe och personal. Alla borde gå dit en eftermiddag för att bada lite, ta ett glas i poolen för att sedan avsluta det hela med en middag ute i staden. Under eftermiddagen var jag halvt sovandes i soffan och tänkte det här kommer aldrig gå. Väl på tåget kom energin tillbaka till mig och jag gjorde inte kväll förns klockan elva i alla fall. Äventyret gjorde mig himla pigg! Jag som skulle tidigt i säng pga dagens jobb på Aspnäs förskola. Där jag äntligen trivdes väldigt bra och det verkar vara besvarat då ett barn sa till och med sa till mig "Molly, jag älskar dig" haha att namnet Malin skulle vara så himla svårt att lära sig kunde jag aldrig tro.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: