Malin Lidgren

En dag på stan

Kategori: 2013

Haha vem försöker jag lura? Vi var i kista rättare bestämt. Jag fann de vi åkte för, ett par byxor och ett par vårskor. Jag har insett att större delen av mina sköna strechjeans har hål lite både här och var, dax att slänga. Jag bor i strech men kände att eftersom jag nu fått ett till jobb. Måste jag ha tåligare jeans och hela, såklart fann jag dem på nya favoriten Lindex. Ja för er som inte visste så skrev jag på pappren idag för att jobba på vikarepoolen för förskolor i järfälla. Detta innebär att någon dag i veckan kommer jag pröva på yrket men tanken är att jag ska jobba mer sedan efter Jamie börjat på Mjölnarens förskola där han nu fått sin plats. Det var en redig update må jag säga.

Kommentarer

  • Malin - mamma till Leon säger:

    Men vad kul!! Spännande och se om du hamnar på skälby förskola någon dag. När är det dags för Jamie att börja på förskola?

    2013-03-15 | 21:03:21
  • Me säger:

    Jag är mega taggad, har fått sån kärlek för barn att jag till och med vill ha de som yrke haha. Åh hoppas jag får jobba med Leon någon dag, då vet du att han är i tryggt förvar haha ;D Jamie börjar 15/8 :)

    2013-03-15 | 21:40:38
  • Angelica säger:

    Åh vad kul Malin, så glad för din skull! Tror du kommer göra ett toppen jobb med barn :) puss

    2013-03-16 | 08:16:41
    Bloggadress: http://Angelicamarina.blogg.se
  • Sara Gustafson säger:

    Grattis världens finaste Malin! Passar dig perfekt!!

    2013-03-16 | 08:42:52

Kommentera inlägget här: