Malin Lidgren

Glad påsk

Kategori: 2013

Jag svalde precis min lunch. Helt ensam framför tv'n. Jag är nämligen ensam hemma. Minst sagt välbehövligt och skönt efter en fullproppad påskhelg. Att ta mig till kalas nummer fyra där resten av familjen är kändes lite väl tufft för mig. Så idag är en Malin-dag, jag gör vad jag vill, hur jag vill. Morgonen började med att vi sov ut, sen satte jag mig i solen på verandan och läste bok. Jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som bor på det här viset. Jag precis som alla er andra är så redo för den riktiga våren och sommaren så idag sa jag till John att vi ska unna honom en ny cykel så vi verkligen kan nyttja utomhuslivet tillsammans, alla tre. Nu ska jag lägga mig riktigt bekvämt och titta på Girls en stund i lugn och ro, dammsugaren för vänta för en dag. Jag hoppas min städmani som jag på något vänster utvecklat lägger sig under sommarhalvåret och passar på att leva istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: