Malin Lidgren

IKEA-favoriter

Kategori: 2013

 
Denna vackra gigantiska mugg vill jag gärna dricka mitt te ur. (39kr st)
Sockersöta servetter. (Jag äger redan de ena paret)
En konstväxt behöver inte vara fel. På vissa ställen lyser inte solen då behövs det en tåligare variant.
Du vackra, ord behövs inte.
Gullig servis. Görs i färgen vitt också.
Pepparkvarn i marmor.
 Härliga bilder. Den jag gillar allra bäst är den upp till höger.
Söta, passar inne som ute.
Ja tack gärna och kanske sisådär 5 till. 
I fjol köpte jag den hängande varianten, nu vill jag även ha den stående, i vitt såklart.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Vad fina saker du har hittar, tror allt skulle passa så sjukt bra hos er <3

    2013-03-29 | 09:44:53
    Bloggadress: http://Angelicamarina.blogg.se

Kommentera inlägget här: