Malin Lidgren

Natti, natt

Kategori: 2013

Nu ligger jag nerbäddad i mitt tonårsrum med Jamie sovandes mot min axel. Han andas tungt och hans andedräkt blir alldeles varm mot min hud. Vi saknar pappa John som jobbar på annan ort. Det känns underligt då vi som längst varit ifrån varann tre dagar tillskillnad från nu som kommer innebära sex nätter. Närmare bestämt en evighet. Jag pussar Jamie en extra gång på pannan och jag drar mig för att lägga honom i barnsängen utmed mig. Det är mysigt just nu även om jag hade föredragit att John och hans lejonman låg här dem med, delandes på min kudde. Om du läser det här älskling. Hoppas du får sova gott inatt, det blir en lång dag imorgon för dig. Jag ringer när vi vaknar, hoppas på sovmorgon. Älskar dig// din familj.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ni är underbara jag saknar er otroligt mycket redan..

    2013-03-03 | 22:44:09

Kommentera inlägget här: