Malin Lidgren

Friendsarena

Kategori: 2013

Iklädda i svart bjöd John med mig på min allra första fotbollsmatch någonsin. Självklart satt vi i vinnarklacken, (det vill säga AIK's). Stunden var inte bara jubel och vinnarskrik utan ganska känslosamt laddad på grund Ivan Turinas plötsliga bortgång i torsdags. Han hedrades med berg av rosor, tysta minuter och hejaramsor. Mäktigt är väl ordet jag söker när så många personer går ihop i tystminut och det enda ljudet som hörs är våra egna andetag. Hur som helst, om du läser det här vill jag bara säga att jag är glad att jag fick dela det här med dig. Jag längtar redan till den dagen då du får ta med Jamie till hans första match.

Kommentarer

  • supertotte säger:

    står i klacken? ljugpotta! du har ju fottat klacken? ses vi på derbyt eller? i klacken den här gången!!

    2013-05-07 | 18:02:10
  • Me säger:

    Haha de enda rätta jag hade i min mening var att jag satt ner iaf! Haha efter 3 flaskor vin kanske, hetsen var lite väl för min smak

    2013-05-07 | 20:53:24
  • ståltotte säger:

    haha de där va långt ifrån hets! vi ses på
    derbyt!

    2013-05-09 | 17:03:25

Kommentera inlägget här: