Malin Lidgren

Helgmuggar

Kategori: Allmänt

Jag har blivit usel på att blogga men så är det när man inte tar några härliga bilder eller har något på hjärnan. Jag känner mig mest som en levande zombie pga denna oavbrutna trötthet. De två senaste veckorna har det varit mycket pyssel med att få ihop det med sömnlösanätter, VAB och arbete. Ah, mitt nya liv är allt annat än glamoröst men så fort julen får flytta in kommer nog bilderna börja strömma igen.

Farsdag har passerat. Jag och Jamie lagade falukorv och makaroner att bjuda pappa John på. Han fick också en ugglemugg med samhörande kort.

Jag köpte en till mig själv också så att vi har en varsin egen mugg som vi ska använda på helgerna för att sätta stämning med, liksom påminna oss själva att njuta av ledigheten.

Jamie var såklart med och handlade allt som skulle köpas. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: