Malin Lidgren

Kontraster

Kategori: Allmänt

Jag sitter och drömmer mig bort både till jul och ljus. Med ljus menar jag såklart sommar! En dos sommar skulle göra båda kinderna och sinnet gott! Men vad vore 2013 utan en jul? Jag är svag för jul och den första advent åker granen upp, de kan jag lova! 
Jag ser fram emot Jamies reaktion den här julen, redan förra året lade han märke till den, men något säger mig att han kommer vara extra intresserd i år av både pynt, mat, julklappar och tomten!
Julen brukar ju tyvärr inte bara osa pluttigtnuttigt och mys utan också en hel del stress och mycket jobb. Jag lärde mig idag på Nyhetsmorgon att en rödfläckig hals tyder på stress. Något jag ofta råkar utför. Folk brukar ibland fråga mig om jag kliat eller varför jag är så röd om halsen? Aldrig något jag har ett svar på, men antagligen tyder det på inre stress. Jag har aldrig kopplat det förr men nu ska jag tänka på det och se om det stämmer på mig.
Ett rörigt och osammanhängande inlägg men så går det när ögonen och tankarna går i kors. 
Sov gott!

Blandande bilder jag fann på Johns mobil från sommaren 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: