Malin Lidgren

Gåva

Kategori: 2013

En dag förra veckan hängde en bukett blommor på dörren när jag kom hem. Jag rev snabbt upp pappret runt om och där var de, stora vackra rosor i svagt gult och rosa. Det fanns också ett tillhörande kort där det stod grattis på födelsedagen. Självklart från de tjejer som redan firat mig mer än NOG. Att jag förtjänar allt detta kan jag fortfrande inte förstå! Hur som helst, på kortet stod det att jag ska få träffa en spådam. Inte vilken spådam som helst utan den mina idoler Hannah och Amanda går till. Detta hade tjejerna snappat upp från en kväll på thiaen. Snacka om jag blev överraskad, IGEN! 
Jag måste säga att jag är både galet nervös samtdigt som det hela ska bli mycket spännande. Det värsta som kan hända är att hon skulle spå något om Jamie och skrämma mig resten för livet. Det bästa skulle vara att få höra något oväntat och självklart positivt kanske gällande karriär eller familj. Jag är inte speciellt påläst på området så vet egentligen inte vad som väntar mig eller vad hon kommer att prata om. Sen hela det här med "andra sidan"snacket är både faccinerande samtdigt som otroligt obehagligt. Jag tror absolut på spöken men samtidigt skulle jag gärna vilja veta om Jepser försökt nå mig eller hans anhöriga men samtidigt vill jag inte lämna lokalen och sedan känna mig förföljd och betraktad i mitt eget hem. Oj vad jag svamlar men tankarna går runt, runt...
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: