Malin Lidgren

<3<3<3<3<3

Kategori: 2013

Igår kom mina tjejkompisar över på lite fredagsmys. Inget särkillt bara dessert och lite smått och gott som tjejerna hade med sig. Vi tände ljus, slog av tv'n och pratade, pratade och pratade lite till. Härlig känsla då jag kände hur veckans stress snabbt rann av mig. Svårslaget fredagsmys! 
Den här kvällen började med att John kom hem med en bukett blommor, bara sådär. Det fanns ett samhörande kort till med fina meningar i. Jag kan nämna att ordet super mamma var ett av dom. 
Kvällen fortsätter och flickorna börjar rulla in och snart kom en till. Gissa vad hon hade med sig? Ja ännu en bukett vackra rosa blommor till mig. Lucky girl liksom! Vi väntar nu den sista av flickorna som är påväg från jobbet. Det plingar på dörren och jag tar mig snabbt dit. Till min förvåning möts jag inte av Jossan som jag trott utan ett att annat bekant ansikte. Nämligen grannen med en tredje bukett blommor! Det visar sig att de ska fara bort under veckan och att hon vill inte att den vackra buketten ska gå till spillo. Ja ni, ibland känner mig sig lite extra omtyckt! 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: