Malin Lidgren

Min situation

Kategori: 2013

Nu är det bestämt. Månd-fred mellan 08:45-16:15 kommer jag arbeta som resurs på en förskola och nästan varannan lördag kommer jag finnas på MQ. Så varannan vecka arbetar jag sex arbetsdagar och varannan fem. Det känns tryggt, bra och underbart eftersom mina nya arbetstider stämmer väldigt bra överens med Jamie's tider på hans förskola. Jag är fortfarande i chock över hur allt löst sig för mig? Här har jag oroat mig sen januari, sedan samma vecka som hjärtat började på dagis blev jag uppringd av förskolan där de erbjöd mig arbete. Fanatiskt och tacksamt är orden!

Kommentarer

  • Alexandra - Mamma till Mio och lillasyster i magen <3 säger:

    Glad för sin skull! <3 sa ju att du inte skulle oroa dig. Det mesta löser sig. Och med din vilja och drivkraft så :) <3

    2013-09-06 | 20:01:25
    Bloggadress: http://Miosmamma.vimedbarn.se
  • Sara säger:

    Tusen grattis! Vad skönt, det är du värd!! <3

    2013-09-07 | 13:37:01

Kommentera inlägget här: