Malin Lidgren

Sov sött

Kategori: 2013

Ny årstid ger mig ofta en känsla och längtan efter förändring. Stora som små. Känner ni igen er? Jag kan tänka mig det. Inredning brukar vara det första jag tänker på, strax efter granskar jag mig själv och min egna garderob. Andra gånger kan det ha varit nya vanor jag har velat ta till mig, eller tanken på att utvecklas inom karriären eller kanske helt byta spår. Nu är jag i fas ett. Det innebär tänka, tänka och tänka. Tiden går och snart börjar jag handla efter mina nya tankar och känslor. Frissan är bokad, tyvärr inte först den 4/11 men det ger mig mer tid att tänka. Kanske tur det, annars hade jag nog suttit här med lugg om tiden hade varit bokad redan förra veckan. Jag tycker det är läskigt ibland hur mina tankar svajar från dag till dag. Aja, kvällen börjar lida mot sitt slut och vi ska se en rulle innan huvudet träffar kudden. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: