Malin Lidgren

Redo!

Kategori: Allmänt

Även om stressen är påtaglig är jag minst lika förväntasfull om vad som komma skall, alltså flytten. Om två timmar är det exakt en vecka kvar tills det är den sista natten på vallvägen, sorgligt och spännande på samma gång. Känns extremt härligt då vi bott i det här förfärliga flyttkaoset för länge men kommer sakna området och läget där vi bor nu. Ärligt talat hittar jag knappt till vår nya bostad så den ligger väldigt avlägset jämfört med idag. Dock är helheten mer anpassad för oss som familj och jag ser fram emot ännu ett nytt kapitel i våra liv. 
Jamie som får ett stort rum, där leksaker ryms, ett stort matbord där vänner, gäster och familj kan ta plats, stora som små. En öppenspis, tvättstuga, parkering på tomten, garage och vind är ren lyx och inget vi räknat med. Standarden är inte tiptoo men tidsnog ska vi nog få ordning på 80tals villan. NÖJD är ordet. 
25 år med egen villa tycker jag är bra trollat. Hunden och Volvon saknas annars har jag alla vuxenpoäng man kan tänka sig. Nästa steg är pensionärspoäng så som att gå och lägga sig innan kl åtta och gå upp kl sex fast man är ledig, sen en riktig frysbox på det, en stor en som finns i garaget fylld med egen plockade bär ich bjudglass. Se där jag har redan plockat ett gäng;D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: