Malin Lidgren

Kul

Kategori: Allmänt

Det här är helt galet, men på ett fantastiskt sätt. Bilden här nedan tog jag en morgon när jag lämnade Jamie på sitt dagis. (Haha bara en parentes, Jamie går på dagis men jag jobbar på förskola, konstigt att jag aldrig lär mig) hur som helst var var jag? Ja juste. Jag lämnade honom till grannavdelningen. Hur fantastiskt är inte det här rummet? I  ett av lekrummen har de släpat in en båt, en riktig båt som minst 2 vuxna ryms i. Byggt en riktig brygga som pedagogen dessutom gjort på sin semester. Målat på väggarna och byggt ett "båthus" för att få till rätta känslan. Ambitiöst! Och som inte nog med det. I rummet tvärsöver har de ett lika stort rum som de också målat på väggarna i, men här har de gjort till en skog. Och mitt i "skogen" finns ett riktigt tält. I bokhyllan finns allt en campare behöver så som stövlar, ficklampor, kastruller osv. I taket hänger ett konstigt nät som är militärgrönt som ger dig känslan av att de är lågt i tak. Super skoj! 



Heja vallvägen! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: