Malin Lidgren

Med magen i fokus

Kategori: Allmänt





Tänk vad vinklar kan göra!? På första bilden motsvarar inte bilden magen så stor som jag upplever den. Den ser ju nästan liten ut? Jag känner att bild nummer två är mest lik den magen jag ser i spegeln. Sådär otymplig, sådär svår att hitta kläder till. Det blir lätt att tröjorna känns korta och att magen slutar under tröjans linning. Inte okej! Gravidbyxorna har blivit till ett måste. 
Andra byxor går inte igen och de kniper över låren till och med. 
Nu är jag för trött för att skriva och för trött för att hålla mig vaken. All text blir till svammel så det är lika bra att sluta. 
Sov gott!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Samma kommentar här, supersnygg! <3 har du testat divideds linnen med spaghettiband som kostar 50 kr? Perfekta preggolinnen!

    2015-04-15 | 22:05:59
    Bloggadress: http://johannaisabella.blogg.se
  • Eva-Maria Söderberg säger:

    Du är så fin! Det där med kläddilemmat är inget jag saknar. Även om jag fortfarande har lite svårt med amningsvänliga plagg :)

    2015-04-17 | 17:34:24
  • Linda säger:

    Men herregud vilka fina bilder Malin!!! :D
    Vad mysigt med en liten bebis!!

    2015-05-28 | 05:01:03
    Bloggadress: http://lindaviktoria.for.me

Kommentera inlägget här: